Homecoming & halloween - Reisverslag uit Pineville, Verenigde Staten van Anouk Noordenburg - WaarBenJij.nu Homecoming & halloween - Reisverslag uit Pineville, Verenigde Staten van Anouk Noordenburg - WaarBenJij.nu

Homecoming & halloween

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 November 2014 | Verenigde Staten, Pineville

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven, maar er is ook al heel veel gebeurd. Ik heb namelijk 3 oktober mijn eerste football game gehad en het was echt geweldig. De school spirit is echt heel groot hier. We moesten wel 2 uur rijden om er te komen, maar het was super gezellig. Natuurlijk hielp het ook dat we gewonnen hadden, wat ons team niet zo vaak doet. Een hele geslaagde avond dus. De volgende dag ging ik met Vikki een homecoming jurk kopen, wat langer duurde dan ik had gehoopt, maar ik heb m gevonden. :)

De week daarna was het homecoming week, waarbij er elke dag een ander thema was. Maandag was Crazy Hat Day hierbij mocht iedereen een hoed dragen, maakte niet uit wat voor hoed het was. Dinsdag was Camoday, hierbij mocht iedereen kleding aan in het thema van camouflage. Je mocht alles aan in camouflage, broek, shirt, schoenen. Het zag er wel leuk uit iedereen in camouflage kleding. Woensdag was Tacky Tourist Day iedereen was verkleed als een extreem overdreven tourist met sokken in sandalen, witte neus en een bloemenshirt. Sommige mensen deden het echt super overdreven, wat het heel leuk maakte. Donderdag was Jersey Day op deze dag mocht iedereen een shirt aan van hun favoriete team, een soort voetbal shirt. Die avond was er een parade op school waarbij ieder jaar een kar versierde en meedeed in de parade. Daarna was er een bonfire op school, ze hadden achter de school een groot vuur gemaakt en dit was om het nieuwe school jaar in te luiden. Ook al zaten we al 9 weken in het schooljaar. Vrijdag was een gewone normale vrijdag. Het was weer gewoon spirit day, waarbij je voor een dollar jeans aanmocht en een shirt met Tioga erop. Die avond was de homecoming game, waar ook de homecoming queen bekend werd gemaakt. Ze werden in de pauze van de wedstrijd soort van de getoond aan het publiek en werdde homecoming queen bekend gemaakt. Wij hadden al in begin september voor de homecoming queen gestemd. Zaterdag was het dan eindelijk tijd voor homecoming. Die ochtend hadden we eerst nog een babyshower van de vriendin van Vikki's broer. Heel leuk en lekker Amerikaans met de spelletjes en heel veel kadootjes. Daarna ging ik me klaar maken en foto's maken met een aantal meiden. We gingen met die meiden en hun dates uiteten en daarna door naar homecoming. Het was heel gezellig en leuk, maar hoe de Amerikanen dansen is toch wel heel erg. Hahahaha. ;)
Zondag ben ik met Vikki en mijn hostmoeder naar de kermis geweest. Heel gezellig en we hebben echt heel veel gegeten ;p.

Ook ben ik naar de Tree Farm Massacre geweest met Vikki, Manon, Jessica en mijn hostmoeder Cyndi. Manon was al voordat we er waren heel bang, wat ik eigenlijk wel heel zielig vond. Ik had er vooral heel veel zin in, terwijl ik normaal altijd heel bang ben voor dit soort dingen. Eenmaal in het 'park' moest je een aantal huizen door via een pad. Het was super donker en er waren rare flits lichten waardoor je echt bijna niks zag. Zoals heel veel mensen van mij weten heb ik echt een hekel aan clowns, als ze te dichtbij komen dan zou ik ze het liefst willen slaan en natuurlijk waren er heel veel clowns. Helaas mochten zij jou aanraken, maar jij hun niet. Je moest namelijk je naam schrijven op een papiertje, waarbij je een soort contract ondertekende dat de acteurs jou wel aan mogen raken maar jij hun niet. Heel fijn dus met zo veel clowns. Maar het was over het algemeen wel heel leuk en niet eens super eng.

Vorige week heb ik samen met Vikki mijn pompoen gesneden. Het was aardig smerig, maar ook wel weer leuk om te doen en het is uiteindelijk best goed gelukt. Donderdag had ik de Ball Boo walk, hierbij gaan alle kinderen naar een park om rond te lopen terwijl alle volwassenen en een aantal kinderen van de high school hun snoep geven per tafel. Dit was echt heel gezellig en de kinderen zagen er zo schattig uit. Ikzelf was verkleed als een Great Gatsby meisje.

De afgelopen paar weken waren echt super gezellig en ik kijk nu al uit naar Thanksgiving en natuurlijk mijn verjaardag, wat wel raar gaat worden aangezien ik m'n verjaardag nog nooit zonder m'n ouders heb gevierd.

Liefss,
Anouk

  • 02 November 2014 - 23:21

    Oma:

    Dag mn liefie,ben zo blij weer iets van je te horen.En vind het geweldig,dat je het naar je zin hebt.Je verjaardag wordt vast heel leuk,samen met je gastgezin,En als je weer thuis bent,doen we het gewoon heeeeel uitgebreid over!!!!!!!!Heel veel knuffels van je omixxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 November 2014 - 23:30

    Anouk:

    Hee omi, ja we gaan het dan gewoon dubbel vieren!! :) xxxx Noukie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 8718

Voorgaande reizen:

31 Juli 2014 - 31 Mei 2015

High school year

Landen bezocht: